NIEZAWODNY
I WYRAFINOWANY
Musso powstał po to, by zaoferować maksymalną wartość i użyteczność – to wcielenie pierwotnej i oryginalnej idei pick-up'a.
od 128 300 zł
Poznaj nowego Musso!
Komfort
oparty na ramie
Musso powstał po to, by zaoferować maksymalną wartość i użyteczność – to wcielenie pierwotnej i oryginalnej idei pick-up'a
od 128 300 zł
Naładowany Komfortem




*)Dane dotyczą wersji z silnikiem Diesla 2.2L, z manualną skrzynią biegów i napędem 2WD.
*)Dane dotyczą wersji Musso z silnikiem Diesla 2.2L, z manualną skrzynią biegów i napędem 2WD.
**) Dane dotyczą wersji z silnikiem Diesla 2.2L, z automatyczną skrzynią biegów i napędem 4WD
***) Dane dotyczą Musso Grand z zawieszeniem piórowym
Poznaj Musso
Detal
ŚMIAŁY I MUSKULARNY
Tył wyróżnia się charakterystyczną linią skrzydła i obramowaniem zespołu tylnych świateł. Czarny tylny zderzak stanowi przeciwwagę dla przedniego. Reflektory odblaskowe zapewniają dodatkową widoczność pojazdu, czym zwiększają jego bezpieczeństwo.
Przyciągająca wzrok kratka chłodnicy z chromowaną linią pośrodku tworzy niepowtarzalną tożsamość. Przód i boki oferują uderzającą mieszankę muskularnych linii i zakrzywionych powierzchni. Okrągłe lampy przeciwmgielne dodają odrobiny wyrafinowania.
-
Elegancka osłona
skrzyni ładunkowej
-
Kierunkowskaz boczny i lampki
oświetlające podłoże
-
Światła ksenonowe
z lampami LED do jazdy dziennej
-
Przód i boki oferują uderzającą mieszankę muskularnych linii i zakrzywionych powierzchni; okrągłe lampy przeciwmgielne dodają odrobiny wyrafinowania.
-
Wykładzina
skrzyni ładunkowej
-
Osłona
chłodnicy
-
Tylne lampy
zespolone
-
- Atlantic Blue
- Marble Gray
- Space Black
- Grand White
- Maroon Brown
- Indian Red
- Fine Silver
Felgi
Ostatni szlif Dopełniający design

Felga aluminiowa 17’’

“Diamentowa”
felga aluminiowa 18’’

Felga aluminiowa 20’’ o wysokim połysku
Design
PodŁączony i wygodny
Pełen widok świata na zewnątrz
Jazda Musso jest przyjemna i łatwa. Regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica łatwo dostosowuje się do potrzeb kierowcy. Na kierownicy zamontowano przełączniki zdalnego sterowania i tempomatu, czym zapewniono natychmiastowy dostęp do wielu funkcji.
-
Zamontowane na zewnątrz cztery kamery zapewniają kierowcy pełen obraz przestrzeni dookoła samochodu , dzięki czemu manewry i parkowanie są teraz jeszcze bardziej bezpieczne i proste.
-
Wsparcie kierownicy
z czujnikiem prędkości
-
Kamera
z boku
-
Wskaźnik
ustawienia kół
-
Kamera
z tyłu
-
Widok 360°
System Around-View 3D
-
Tryb powiązany
z licznikiem obrotów
-
Wyposażony w łączność z Apple CarPlay i Google Android Auto system z 9,2” ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości.
-
Radio, odtwarzacz MP3, cyfrowe odtwarzanie dźwięku HD, umożliwia nagrywanie audycji i USB.
-
Wyświetlacz
parkowania
Wnętrze
Apple CarPlay &
Google Android Auto
Użytkownicy mogą podłączyć swój smartfon do wyświetlacza, aby wykonywać połączenia telefoniczne, sprawdzać wiadomości i słuchać muzyki podczas podróży.







Technologie
Technologia
Przewiduje i zapobiega wypadkom
Musso jest wyposażony w aktywne systemy ostrzegania i kontroli, aby zminimalizować ryzyko, które jest nierozłącznie związane z jazdą.




Wykrywanie martwego pola (BSD)
Wykrywa pojazdy nadjeżdżające z martwego pola za samochodem lub obok niego i ostrzega miganiem lampki ostrzegawczej w lusterku bocznym.
Silnik
Płynna zmiana biegów i potężna moc
Nowy Musso dzięki sprawdzonemu silnikowi wysokoprężnemu e-XDi220 o mocy 181KM @4,000obr/min. i maksymalnym momencie obrotowym 400Nm w zakresie 1400-2800 obr/min. przystosowany jest do ciągnięcia przyczepy o masie do 3 ton (z hamulcami – wersja 6AT), a wielowahaczowe zawieszenie tylne zapewnia doskonałe prowadzenie i najwyższą jakość jazdy.
Szeroki zakres współczynników przełożenia automatycznej przekładni AISIN optymalizuje jakość zmiany biegów w różnorodnych warunkach drogowych. Precyzyjna kontrola zmiany prędkości umożliwia utrzymanie płynnej zmiany biegów. Tryb ręczny (zmiana w górę i w dół) zapewnia szybką reakcję i gwarantuje dynamiczną jazdę.
Napęd
Dołączany napęd 4WD
Dołączany napęd na cztery koła pozwala kierowcy aktywować system w zależności od zmieniających się warunków na drodze lub bezdrożach. Bezpieczeństwo i wydajność pracy są zatem lepsze niż te, które zapewnia stały napęd 4WD.
4WD
4H – do jazdy po śliskiej nawierzchni oraz w jeździe terenowej
4WD
4L – reduktor – do jazdy z w trudnym terenie i niskimi prędkościami
2WD
2H – do normalnej jazdy drogowej

Uciąg na haku
3T
Technologie
MiŁe i przytulne
wnętrze
Gumowe mocowania silnika zostały zwiększone, aby zredukować hałas i wibracje podczas pracy na biegu jałowym lub w podróży. Potrójne uszczelnienia na górze i na dole drzwi oraz wokół okien blokują hałas wywoływany przez drogę oraz wiatr.
Funkcjonalność
Konstrukcja
Solidne podstawy



Bezpieczeństwo
to zawsze priorytet
Musso wyposażony jest w sześć poduszek powietrznych, w tym kurtyny powietrzne. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy stale monitoruje warunki na drodze oraz stan pojazdu, dostosowując moc silnika i siłę hamowania za każdym razem, gdy kierowca może stracić kontrolę nad pojazdem. Nowy Musso jest również wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego, który zapewnia lepszą trakcję na stromych i śliskich pochyłościach oraz zwiększa wydajność holowania.
6 poduszek powietrznych
1 Poduszka kierowcy
2 Poduszka pasażera
3, 4 Boczne poduszki kierowcy i pasażera
5, 6 Kurtyny powietrzne

Blokada
mechanizmu różnicowego
Na błotnistych lub zaśnieżonych nawierzchniach jedno koło może wpaść w poślizg lub unieść się w powietrze. W takim przypadku blokada mechanizmu różnicowego zmusza oba koła osi do jednakowej rotacji, umożliwiając tym samym pojazdowi odzyskanie przyczepności.
System ESP jest platformą dla wielu funkcji aktywnego bezpieczeństwa, które przeciwdziałają dachowaniu (ARP), najechaniu na inny pojazd (ESS), ułatwiają awaryjne zatrzymanie pojazdu (BAS) i ruszanie pod górę (HSA).
-
-
ESS
Sygnał awaryjnego hamowania
-
HDC
Kontrola zjazdu ze wzniesienia
-
Systemy, które poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy: Sygnał awaryjnego hamowania (ESS), kontrola zjazdu ze wzniesienia (HDC) oraz asystent ruszania pod górę (HSA).
-
HSA
Asystent ruszania pod górę
Gotowy do działania
Musso to bardzo wytrzymała i bezpieczna w obsłudze maszyna, która łatwo dostosowuje się do wykonywanego zadania.
Bezpieczenstwo
Dane techniczne i wyposażenie
Wyposażenie
Wyposażenie |
Crystal | Quartz | Sapphire |
---|
Klimatyzacja manualna | |||
Dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja | |||
Nawiew klimatyzacji na 2 rząd siedzeń | |||
2 składane kluczyki z centralnym zamkiem | |||
2-rząd siedzeń z podłokietnikiem i uchwytem na kubki | |||
Dodatkowa nagrzewnica przy zimnym silniku | |||
Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne | |||
Elektrycznie sterowane szyby | |||
Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie | |||
Odmrażacz wycieraczek szyby przedniej | |||
Oświetlenie follow-me-home | |||
Oświetlenie okolic pojazdu w lusterkach | |||
Podświetlony schowek pasażera | |||
Regulowane zagłówki przednie | |||
Skórzana kierownica | |||
Uchwyty na słupkach środkowych | |||
Wentylowane fotele przednie | |||
Podgrzewane fotele przednie | |||
Podgrzewana kierownica | |||
Tempomat | |||
Bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania pojazdu | |||
Kierownica regulowana w kierunku góra/dół | |||
Podłokietnik centralny z uchwytem na kubki | |||
Szyby przednie podnoszone i opuszczane za jednym dotykiem | |||
System automatycznego blokowania pojazdu po jego opuszczeniu | |||
Zdalnie kontrolowane szyby przy pomocy kluczyka |
4-kanałowy system ABS | |||
ESP - elektroniczny program stabilizacji pojazdu | |||
TCS - system kontroli trakcji | |||
BAS - system wspomagania hamowania awaryjnego | |||
HDC - asystent zjazdu z góry | |||
HSA - asystent ruszania na wzniesieniu | |||
TPMS - system monitorowania ciśnienia powietrza w oponach | |||
ARP - system aktywnej ochrony przed dachowaniem | |||
LKA - system wspomagający utrzymanie aktualnego pasa ruchu | |||
BSD - system wykrywania pojazdów w tzw. "martwym polu" | |||
RCTA - system monitorowania ruchu za pojazdem | |||
2 poduszki powietrzne | |||
6 poduszek powietrznych | |||
Pełnowymiarowe koło zapasowe | |||
Światła ksenonowe (HID) | |||
Czujniki parkowania przód/tył | |||
EBD – system elektronicznego rozdziału siły hamowania | |||
Zestaw do naprawy opon | |||
Immobilizer | |||
Hydrauliczne wspomaganie kierownicy | |||
Światła przeciwmgielne | |||
Wspomaganie kierownicy zależne od prędkości jazdy | |||
Mocowanie fotelików dziecięcych ISOFIX | |||
System kamer 360 stopni (3D) | |||
Wskaźnik skrętu kół (podczas parkowania) | |||
Automatyczne światła dzienne | |||
LD - Blokada mechanizmu różnicowego | |||
LS - Blokada tylnego mechanizmu różnicowego (tylko z napędem 4x4) |
Radioodtwarzacz | |||
3,5" monochromatyczny komputer pokładowy | |||
4 głośniki | |||
7" kolorowy (HD) komputer pokładowy | |||
8" wyświetlacz audio z kamerą cofania | |||
Nawigacja GPS z 9,2" wyświetlaczem z kamerą cofania (HD) | |||
Port USB | |||
Sterowanie audio w kierownicy | |||
Android Auto / Apple CarPlay | |||
6 głośników | |||
Zestaw głośnomówiący Bluetooth | |||
Radio z funkcją nagrywania (Real-time recording) |
235/70R17″ - felgi stalowe | |||
17-calowe felgi aluminiowe z oponami 235/70 | |||
255/60R18″ - felgi aluminiowe | |||
255/50R20” – felgi aluminiowe | |||
Tapicerka materiałowa w kolorze czarnym | |||
Tapicerka skórzana TPU czarna | |||
Kierunkowskazy LED w lusterkach | |||
LED-owe światła dzienne | |||
Zewnętrzne klamki w kolorze nadwozia | |||
Szara podsufitka |
COM_CONTENT_BASIC_PRISE — com_content_petrol | 128 300COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 161 500COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 177 500COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY |
COM_CONTENT_BASIC_PRISE — com_content_petrol | 128 300COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 161 500COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 177 500COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY |
Automatyczna skrzynia biegów (6-biegowa) | 10 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 10 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 10 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY |
Napęd 4x4 (z reduktorem) | 10 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | ||
System nawigacji GPS z wyświetlaczem 9,2" | 3 200COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | ||
Felgi aluminiowe 17" | 2 200COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | ||
Felgi aluminiowe 18” (tylko z systemem nawigacji oraz zawieszeniem wielowahaczowym) | 2 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | ||
Felgi aluminiowe 20" - zamiast 18" | 3 400COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | ||
LS - Blokada tylnego mechanizmu różnicowego (tylko z napędem 4x4) | 2 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 2 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 2 700COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY |
Pakiet SAFETY: System kamer 360 stopni (3D), BSD - system wykrywania pojazdów w tzw. "martwym polu", RCTA - system monitorowania ruchu za pojazdem, LKA - system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (nie łączy się z blokadą LS, występuje tylko z kołami 20”) | 8 500COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | ||
Lakier metalizowany | 3 200COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 3 200COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 3 200COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY |
Dywaniki welurowe | 320COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 320COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY | 320COM_CONTENT_PRICE_CURRENCY |
Dane techniczne
Musso / Diesel 2.2
Jednostki | 2WD 6MT | 6AT | 4WD 6MT | 6AT |
Zbiornik | l | 75 |
Pojemność | cm3 | 2.157 |
Średnica cylindra x skok | mm | 86.2 X 92.4 |
Stopień sprężania | - | 15.5 : 1 |
Liczba cylindrów | - | 4 cylindry w rzędzie |
Moc maks. | kW/rpm | 133.1 / 4.000 | |
Moc maks. | KM/rpm | 181 / 4.000 | |
Maks. moment obrotowy | Nm/rpm | 400 / 1,400~2,800 | |
Maks. moment obrotowy | kg.m/obr. | 40.8 / 1,400~2,800 | |
Prędkość maks. | km/h | 195 | 185 | 195 | 185 |
Cykl mieszany | l/100km | 7.6 MT | 8.3 AT | 7.9 MT | 8.6 AT |
W mieście | l/100km | 9.4 MT | 10.5 AT | 9.7 MT | 10.9 AT |
Poza miastem | l/100km | 6.5 MT | 7.0 AT | 6.9 MT | 7.2 AT |
Emisja CO2 (cykl mieszany) | g/km | 199 | 218 | 211 | 226 |
Długość całkowita | mm | 5.095 |
Szerokość całkowita | mm | 1.950 |
Wysokość całkowita | mm | 1.840 |
Rozstaw osi | mm | 3.100 |
Rozstaw kół przód | mm | 1.640 |
Rozstaw kół tył | mm | 1.640 |
Zwis przód | mm | 890 |
Zwis tył | mm | 1.105 |
Prześwit min. | mm | 215 |
Min. promień skrętu | m | 5.91 |
Masa całkowita | kg | 2.830 | 2.880 |
Masa własna | kg | 1.980-2.076 MT | 1.990-2.091 AT | 2.080-2.176 MT | 2.090-2.191 AT |
Maks. masa przyczepy z hamulcami | kg | 2.800 MT | 2.800 AT | 2.800 MT | 3.000 AT |
Maks. masa przyczepy bez hamulców | kg | 750 |
Musso Grand / Diesel 2.2
Jednostki | 2WD 6MT | 6AT | 4WD 6MT | 6AT |
Zbiornik | l | 75 |
Pojemność | cm3 | 2.157 |
Średnica cylindra x skok | mm | 86.2 X 92.4 |
Stopień sprężania | - | 15.5 : 1 |
Liczba cylindrów | - | 4 cylindry w rzędzie |
Moc maks. | kW/rpm | 133.1 / 4.000 | |
Moc maks. | KM/rpm | 181 / 4.000 | |
Maks. moment obrotowy | Nm/rpm | 420 / 1,600~2,600 | |
Maks. moment obrotowy | kg.m/obr. | 42.9 / 1,600~2,600 | |
Prędkość maks. | km/h | 178 | 172 | 178 | 172 |
Cykl mieszany | l/100km | 8.1 MT | 8.7 AT*
7.9 MT | 8.5 AT** |
8.3 MT | 9.0 AT*
8.1 MT | 8.8 AT** |
W mieście | l/100km | 10.0 MT | 10.8 AT*
9.7 MT | 10.7 AT** |
10.1 MT | 11.1 AT*
9.8 MT | 10.9 AT** |
Poza miastem | l/100km | 6.9 MT | 7.5 AT*
6.9 MT | 7.3 AT** |
7.3 MT | 7.7 AT*
7.2 MT | 7.5 AT** |
Emisja CO2 (cykl mieszany) | g/km | 212 | 229
208 | 224 |
218 | 236
214 | 231 |
Długość całkowita | mm | 5.405 |
Szerokość całkowita | mm | 1.950 |
Wysokość całkowita | mm | 1.855 |
Rozstaw osi | mm | 3.210 |
Rozstaw kół przód | mm | 1.640 (235/70R17) |
Rozstaw kół tył | mm | 1.640 (235/70R17) |
Zwis przód | mm | 890 |
Zwis tył | mm | 1.305 |
Prześwit min. | mm | 220 |
Min. promień skrętu | m | 6.09 |
Masa całkowita | kg | 3.120** | 2.880 * | 3.220** | 2.980 * |
Masa własna | kg | 2.135** | 2.065* | 2.145** | 2.070* | 2.235** | 2.165* | 2.245** | 2.175 * |
Maks. masa przyczepy z hamulcami | kg | 2.600 MT | 2.600 AT | 2.600 MT | 3.000 AT |
Maks. masa przyczepy bez hamulców | kg | 750 |